nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Dagbok

Kategori: Personligt

Ni ska få höra en liten hemlighet; Idag ska vi åka på visning på ett hus!

Kanske inte den största hemligheten, men en liten, spännande sådan!

Tyvärr är det visst många som är intresserade av huset, så det blir nog svårt att bli köparen på det.

Men om det är så att det inte blir detta hus, så finns det ju många andra. Tyvärr är det ju så att jag har fastnat lite extra för detta hus... Konstigt att man kan känna så, men det kommer kännas lite i hjärtat om det är några andra som köper huset.

Annars har det varit en lugn helg, håller på att skriva ihop historien om min mormor.

Hoppas ni har det bra!

Kram N

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh vad roligt. Vill oxå ha hus, men måste vänta på besked från banken ifall man får lån, vilket vi hoppas på :)
    Hoppas ni får bli ägare av huset.

    Svar: Tyvärr blev det ingen husköp denna gång. Men vi ska till banken nu i veckan för att få lånelöftet ordentligt, så hoppas vi hitta ett nytt drömhus!
    Hoppas allt går bra för dig!

    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2013-01-27 | 19:22:40

Kommentera inlägget här: