nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Uppdatering

Kategori: Personligt

Hej! Jag lever, men det är tungt. Imorgon är sista dagen på jobbet, som jag kämpat för i 9 månader. Blir alltså arbetslös. Det känns tungt.

Annars är det mycket tankar som virvlar runt i mitt huvud. Vad vill jag göra med livet? Jobba eller plugga?

Jag har sökt till högskolan till hösten, men är osäker. Tre år till i skolbänken är lång tid. Framför allt om man inte är hundra.

De flesta tankarna går ändå till mormor. Jag är så arg och besviken på henne, det ger mig ångest. Hon har fått dåliga nyheter om att hon har en hjärntumör, men jag kan liksom inte ta till mig det. Jag är så arg och besviken på henne att hon inte kan stötta mig, eller min mamma. Mormor tar liksom morfars parti, visst förstår jag henne till viss del. Men jag är ledsen, arg och besviken...

Men med A är det toppen, han är verkligen min klippa. Dock har han legat ute med jobbet i tre veckor. Har varit extra jobbigt.

Är så trött att jag glömmer bort att tugga maten om jag börjar tänka på nåt annat!

Jag kommer inte blogga så mycket. Men slänger in ett inlägg då o då, när jag orkar.

Släng gärna in en kommentar om hur ni mår!

Kram N

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Jobbigt att bli arbetslös. Hoppas du hittar nåt annat. Och att du mår bättre snart.
    Här är det sådär, känner att jag håller på bli dålig igen men försöker att inte sjunka dit ner igen. Hoppas du får en trevlig påsk kram

    2013-03-29 | 09:57:38
  • Carina säger:

    Du behöver inte få ångest över din mormor.
    Skulle hon vara en riktig mormor så skulle hon ställa sig på din sida.
    Om jag var du så skulle jag sluta och träffa henne.
    När hon sen är död, så ska du absolut inte få något dåligt samvete för att du inte hälsade på henne. Hon stod inte på din sida.

    Det finns en ordspråk som lyder:
    "Man får det man ger"

    Din mormor ge dig kalla handen, så ge den kalla handen tillbaka.

    Kramar från Carina

    2013-04-07 | 17:26:56

Kommentera inlägget här: