nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Har allt en mening?

Kategori: Personligt

Just nu pendlar humöret. Kanske hormoner, PMS eller på grund av nytt jobb. Men jag tror det har med att min sambo ligger ute i jobb. I stort sett varje vecka.

Jag bestämde direkt efter jag gjorde slut med mitt ex, att aldrig mer ha ett långdistansförhållande! Aldrig mer!

Det är ingenting som passar mig, jag vantrivs att ha kontakt endast genom telefon, Facebook m.m. Jag är ingen människa som trivs att vara ensam, jag är ett sant flockdjur!

Jag avundats de människor som älskar att vara med sig själva och trivs ensamma och vill ha egentid. Jag tänkte att det är nog något jag kan träna på! Typ separationsångest, som en hund! Något jag kan vänja mig av! Men nu efter 6 veckor, med en pojkvän som endast är hemma på helgerna så börjar mitt tålamod tryta! Det känns inte ett dugg bättre! Även om jag klarar mitt liv galant; arbetslös och gå hemma ensam till att gå första dagen på ett nytt jobb! Ingen hemma att berätta för och krypa upp i famnen hos när det känns främmande eller jobbigt.

Varför ska jag sitta i soffan varje kväll och VANTRIVAS i mitt egen hem?! Varför ska jag ha ångest varje kväll för att lägga mig i en tom säng?! Varför värker mitt hjärta av längtan så att jag ibland får svårt att andas?! Jag står knappt ut!

Vi bor ihop fast vi har långdistans, pga hans jobb. Pga att de har dåligt med jobb på hemmafront.

Vi hade i över 13 månader inte varit ifrån varandra EN enda natt! På 13 månader! Och så !BAM! Han ligger ute varje vecka i 6 veckor!

Jag får sköta hemmet själv, hunden, katten, maten, ja, allt! Och jag HATAR det!!

Det får mig till och med att undra och vackla; hur länge står jag ut!?

Visst får jag höra att egentid är underbart, det är fantastiskt att öva sin självständighet och blablabla!

Men nä! JAG hatar det, det är ingenting för mig! Och här sitter jag ensam en kväll till i den tomma sängen och undrar hur jävla länge ska detta pågå?

Va fan ska jag göra?

Kommentarer

  • Carina säger:

    Hur många mil är det till hans jobb?

    Svar: Hans jobb är bara 1 km ifrån vårt hem. Men det finns inga jobb i vår stad, så nu är han i Göteborg och jobbar (gräver ner bredband). Alltså cirka 16 mil hemifrån.
    Hur så?

    Kram
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2013-04-19 | 22:19:58

Kommentera inlägget här: