nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Inlägg 18

Kategori: Personligt

Jag är fylld med svikenhet, ilska och sorg.
 
Efter att min mormor fick reda på allt som hänt med morfar så blev hon konstig. Hon ifrågasatte allt och kunde inte förstå. Efter det drog jag mig undan, jag orkade inte med en människa som inte var på min sida när någon gjort mig så illa att det förstört stora delar av mitt liv.
 
Mormor skickade inte annat än vardagliga meddelanden, i början svarade jag inte på dem, men till slut började jag svara tillbaka, kort men ändå ett svar. Jag träffade henne till och med och började känna att det började kännas bättre med vår relation.
 
Så igår skrev hon ett så elakt meddelande, men svartsjuka, mörka meningar om att jag styr och ställer med alla men att jag inte kan göra det med henne, att det är tråkigt att all kontakt bara sker på mina villkor och att jag har tid med andra men inte henne.
 
Det tog så hårt, det kändes som om någon slått mig med en hammare i bröstet och luften gick ur mig och jag började darra.
 
Första tanken var: Det är inte rättvist, hon har ingen rätt att skriva så. Att spy ur dig sånt på mig!
 
Jag orkar verkligen inte, jagvet inte vad jag ska göra och det känns hopplöst

Kommentarer


Kommentera inlägget här: