nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 9

Kategori: Personligt

Precis innan skolavslutningen i 9:an var jag med om en mopedolycka. Blev påkörd i sidan av mopeden av en bil. Jag och min kompis, som också satt på mopeden, vi klarade oss.
 
*****
 
Efter skolavslutningen dröjde det inte länge innan jag och killen i min klass gjorde slut. Vi hade bråkat ganska länge om små saker och jag började känna mig olycklig.
 
Ätstörningarna tog över allt mer och han var trött på att sitta och vänta på att jag skulle bli frisk. Mitt humör var istabilt och jag grät nästan varje dag, kunde knappt visa mig naken och kunde få panikattacker då vi hade sex.
 
 
Jag hade bestämt mig föt att vi skulle avsluta förhållandet och han gjorde slag i saken. Att veta att han också ville avluta förhållandet gjorde ondare än jag trott. Det brände ett hål i hjärtat då jag verkligen älskade honom, han var min första kärlek. Vi hade så många bra tillfällen, då vi båda var så lyckliga. Vi bestämde oss för att bara vara vänner. Men vänskapen avslutades hastigt.
 
Det hände i augusti, jag hade råkat nämna för länge sedan, på skämt, att vi vara såkallade "kk" efter vi gjort slut. Vilket jag ångrade i samma stund som vi gjorde slut.
 
Jag hade fortfarande känslor för honom.
 
Jag cyklade ofta hem till honom, för att umgås både men honom och hans familj. Vi hade bestämt att vi skulle ta en cykeltur den dagen och gjorde oss i ordning för en runda. Jag sa till honom att han fick bestämma vart vi skulle cykla och han tog ledningen.
 
Vi kom till slut fram till en sjö, med tät skog omkring oss och vi slog oss ner på bryggan för att vila. Han säger då:
 
- kommer du ihåg att du sa att du ville vara kk efter vi gjort slut?
Jag trodde han glömt det, men säger tillbaka:
- jag kommer ihåg.
Dum som jag var, försökte jag slingra mig genom att lägga till:
- om vi hade haft skydd, så hade vi kunnat ha sex, men det har vi ju inte!
Snabbt drar han upp en kondom ur fickan.
 
Ett helvete går genom mitt huvud, då jag försökte slingra mig ur, jag vill ju inte, jag är ju kär. Men om jag ställer upp kanske han tar mig tillbaka och vi blir ihop igen. Men jag kommer bara bli sårad. Fan...
 
Jag står med tårar i ögonen då han börjar klä av mig, han frågar hur jag mår, men jag slår ner blicken, han fortsätter. En tår rinner ner för min kind då han tränger in, det gör ont.
 
Jag frågade samma kväll om han ville bli tillsammans igen. Han sa att han hade kommit över mig redan en vecka efter vi gjort slut och att han bara tänkte att vi kunde ha sex.
 
Jag slängde min mobiltelefon i väggen, rev ner alla mina böcker från bokhyllan, rev ut allt jag hade i mina skåp, mina sängkläder, krukväxter ut genom fönster. Jag plockade upp en lapp och en penna, jag skrev ett kontrakt, att jag inte skulle vara med någon på 1 år och att jag inte skulle prata med honom under den tiden. Inte ett ord. Jag var förkrossad.
 
Vi är vänner idag och har pratat. Han erkände att han visste att jag inte ville ha sex men att han genomförde det ändå.

Kommentarer

  • J säger:

    Fy fan vad sjukt, att han genomförde det alltså - trots vetskapen om att du inte ville. Förstår inte hur ni idag då kan vara vänner - när du nu har vetskapen att han visste.

    Svar: Jo, jag var förkrossad, och han erkände själv att han visste, det gjorde på något sätt att jag faktiskt fick en liten lättnad, att han såg, att jag visade tydligt att jag inte ville. Jag trodde länge att det var mitt fel, att jag inte hade sagt nej, att jag bara stått där och sett villig ut. Men jag var arg, krossad, sviken. Men vi är vänner idag, har pratat om det, pratat om våra många lyckliga stunder. Han har bett om förlåtelse.
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-09-29 | 02:08:24
  • J säger:

    Just det, glömde att skriva - har precis hittat till din blogg och detta är första inlägget jag läser. Ska absolut läsa mer och ville bara kommentera att du skriver väldigt bra. Helt perfekt i sin enkelhet, men ändå så bra och välbeskrivet. Kan känna igen mig i en hel del av det du skriver.

    Svar: Tack! Fortsätt gärna läsa, att följa min resa mot det liv jag har idag!
    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-09-29 | 02:10:25
  • Anonym säger:

    gud vilken bra blogg... faan hemskt verkligen. :(

    Svar: Tack! Jo, det är hemskt, men min sanning. Följ gärna min kamp mot det liv jag har idag!
    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-09-29 | 23:30:17
    Bloggadress: http://psychedelique.blogg.se

Kommentera inlägget här: