nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 8

Kategori: Historia

Att ha någonting att kontrollera, att kunna styra och bestämma över själv. Det var min sjukdom, att äntligen få bestämma själv över min kropp. att straffa den för att den är så äcklig, för att jag rent av var smutsig.
 
Jag minns hur jag grät, varje dag, varje natt. Jag hade svårt att sova och nätterna med ångest blev långa. Jag vägde mig runt 50 gånger per dag, bara för att se om min plan gick framåt. Siffrorna blev en drog, då de blev mindre fylldes jag av både tillfredställelse men också ångest för att jag inte gått ner mer. Om siffrorna hade blivit större, då skar jag mig, fylld av ångest tvingade jag mig att sluta äta en än gång, och stoppa fingrarna i halsen oftare.
 
Jag minns hur tre av mina bästa tjejkompisar började frysa ut mig, redan i början av 8:e klass, redan innan mina ätstärningar började ta fart. Jag fattade inte varför, men jag såg hatet i deras ögon.
 
Då min kille gick i samma klass började jag försöka vara med honom och killarna i klassen men det var inte lätt att försöka balansera förhållandet både som klasskamrat och pojkvän/flickvän. Vi var med varandra nästan varje dag efter skolan.
 
Till slut kom en av tjejkompisarna, som frusit ut mig över ett helt år, fram till mig då vi stod ensamma i omklädningsrummet efter gymnastiken. Hon började gråta och sa att jag sårade henne, jag bad om förlåtalse, förstod ingenting. Hon slutade gråta och tittade mig i ögonen och sa:
- "Jag kan nog prata för oss alla tre, vi stör oss på ALLT du gör och säger. Vi klarar inte av att vara nära dig, då du bara bryr dig om dig själv och bara pratar om dig själv eller din pojkvän. Jag vill bara säga att vi vill inte ha någon kontakt med dig efter skolavslutningen och ingen fortsatt vänskap. Du passar inte in."
 
Jag blev totalt krossad

Kommentarer

  • Daniel säger:

    Skolan kan vara den grymmaste av världar, jag tror inte alla inser det. Vad beträffar de tre tjejkompisarna, den brutna "vänskapen" vågar jag påstå nog var deras egen förlust, inte alls din. Var stark! Kram.

    // D

    Svar: Jo jag kommer ihåg det som igår. Men jag vet att det var för deras egna problem och inte mina, svartsjuka och avundsjuka. Men jag känner ibland än idag en del agg mot dem... Men jag kan själv tycka att det var helt deras fel och deras förlust, som du säger!
    Tack!
    Kram
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-09-28 | 14:39:36
    Bloggadress: http://allshadesofblack.wordpress.com
  • Nina säger:

    Det är inte alls svårt att balansera förhållanet som klasskamrat och pojkvän/flickvän. Jag går i samma klass som min kille och är bara med honom och killarna.

    Svar: Det är bra att ni kan balansera. Det jag skriver handlar endast om mig, antyder absolut inte att det gäller alla. Vi hade problem med att balansera, men det betyder inte att ni har det. Det låter underbart att ni har det bra!
    Kram Nenzy
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-04 | 20:21:56
  • nina säger:

    Jag läste min kommentar nu och den lät ganska så otrevlig! Det var absolut inte meningen. Och jag är ledsen för allt som har hänt dig!

    Svar: Det gör inget, jag hoppas att du är lycklig i det förhållandet du har! Jag tar inte illa upp! Tacks så mycket för stödet! Fortaätt gärna att läsa min blogg om du vill!
    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-04 | 22:48:48

Kommentera inlägget här: