nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 4

Kategori: Personligt

Jag kommer ihåg min första pojkvän, han var två år äldre än mig och vi var tillsammans under sommarlovet då jag skulle börja 7:e klass.
 
Vi befann oss på det läger vi skulle vara på under en veckas tid. Jag kommer ihåg att han ville att vi skulle krypa in i hans tält och mysa. Direkt fick jag en klump i magen, som jag brukade få när någon var allt för nära mig, men jag trängde bort känslan och kröp ner i hans sovsäck. 
 
Vi började direkt att kyssas och hans händer vandrade upp innanför mitt linne. Jag kände hur paniken reste inom mig, men jag försökte tänka att detta är ju normalt när man är tillsammans. Han frågade mig om han fick känna och om det kändes skönt. Obegaget växte sig allt större, men jag bara nickade. Han tar min hand i sin, för den mot hans skrev och ber mig ta på den. Jag ville skrika NEJ, jag ville faktiskt inte. Jag mådde illa. Men jag gjorde som han sa.
 
Jag minns hur han började ta på mig också, innaför mina trosor. Jag var spyfärdig, allt jag såg framför mina ögon var den bruna skinnsoffan, men morfars händer över min kropp. Jag ville springa där ifrån, jag ville ha bort hans händer. Ändå låg jag där som fastfrusen. Den enda tanken som flög genom mitt huvud var; Min morfar har förstört mitt sexliv, jag kommer aldrig någonsin kunna vara någon nära eller lita på någon. Jag svalde bitterheten och gick vidare.
 
Jag gjorde slut med killen dagen efter. Stod inte ut

Kommentarer

  • Mia XD säger:

    Blir riktigt ledsen när jag läser det här. Jag skulle inte kunna stå ut med det du har fått stå ut med

    Svar: Tack för ditt stöd! Följ gärna med mig i min resa mot det liv jag har idag!
    Kram Nenzy
    Nenzy S

    2012-09-21 | 16:00:19
  • Ida säger:

    Hej! Får mig verkligen att må dåligt av detta, jag förstår att det är ett ärr som aldrig kommer försvinna men ,tiden läker ,och jag hoppas verkligen att det är så i ditt fall! Och att du har ett bättre liv idag! Kramar Ida.

    Svar: Tack för en jätte bra kommentar. Följ gärna med mig på min resa mot det livet jag har idag!
    Kram Nenzy
    Nenzy S

    2012-09-21 | 17:15:52
  • Melanie säger:

    Fy usch stackars dig blir lite ledsen när jag läser alla domma inläggen ! Stay strong girl !

    många kramar Melanie <3

    Svar: Tack! Det betyder mycket att få så bra kommentarer på något så jobbigt. Följ gärna med mig på min resa genom livet i min blogg
    kramar Nenzy
    Nenzy S

    2012-09-21 | 19:03:50
    Bloggadress: http://mydiaryaboutmylife.devote.se/

Kommentera inlägget här: