nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 12

Kategori: Personligt

Jag minns hur jag satt ner på den kalla toalettsitsen, framåtlutad med armbågarna på knäna, min blick var fäst på den kala, vita test-stickan i mina händer. Två tydliga sträck uppenbarade sig framför mig.
 
Jag reste mig hastigt upp, stickan föll ner på golvet. Jag tog ett hårt grepp om handfatet. Mina knogar vitnade. Jag möttes av en skärrad blick i min spegelbild. Tusen tankar snurrade.
 
- Vad fan gör jag nu?
 
- Jag är bara 15 år gammal
 
- Är jag redo för att bli mamma?
 
 
 
 

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag älskar din blogg, ditt mod och allt.
    Men jag undrar, bortsett från allt det här du skriver om, har du funderat på att bli författare, du skriver så inlevande, eller vad man säger!

    Svar: Tack! Det värmer att höra!
    Jag har en dröm om att någon gång ge ut en bok om mitt liv. Ja, att bli författare. Men än så länge har jag inte slagit i saken, då jag vet att det är svårt att tjäna på det om man inte lyckas.

    Men tack så mycket för en så bra kommentar!

    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-09-30 | 18:56:45
    Bloggadress: http://mypicturesofjs.blogg.se
  • anonym:) säger:

    Heeeejj!:) det är väldigt Spännande att höra din historia!! Vill höra meeeer!!:)

    Svar: Tack! Du får gärna följa med mig i min resa mot det liv jag har idag! Försöker skriva minst 1 inlägg om dagen!
    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-09-30 | 19:37:43

Kommentera inlägget här: