nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 26

Kategori: Personligt

Jag nådde botten, allt var svart.
 
Mina tankar gick endast mellan livet och döden. 
 
- Vad är jag värd?
 
- Vem älskar mig?
 
- Vem kan jag lita på?
 
- Vem är jag?
 
- Vad är värt att leva för?
 

Jag kan lika gärna sluta andas.
 
Jag var rädd för mig själv, rädd för vad jag själv skulle kunna göra mot mig.
Döden var tilltalande.
Jag skrek efter kärlek, ropade på hjälp. Att någon skulle se mig.
Dra mig upp!
 
Jag gick till skolans kurator, bad om hjälp. Tittade på mina sargade armar. Hon ringde BUP, sade att det var akut. De samlades kring mig. En och en tittade på mig, försökte prata mig mig.
 
Jag blev skickad till psykakuten, tänkte; nu kommer räddningen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: