nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 17

Kategori: Personligt

Jag fortsatte i mitt spår i två år till innan jag började förstå att jag hade tappat greppet, att det inte skulle gå. Jag började undra varför jag mådde så dåligt, varför jag plågade min kropp, plågade mig själv. Jag kommer ihåg psykologens fråga på BFC;
 
 - Varför vill du långsamt ta livet av dig?
 
Jag hade i sju år försökt glömma, förlåta och förstå det som hände med morfar. Men försökt förtränga, men jag förstod att det som hänt måste ha haft större inverkan än jag trott. Jag bestämde mig, jag andra året i gymnasiet, jag ville ha hjälp och för första gången erkänna vad som hänt.
 
Det blev en långsam, smärtsam och snårig väg att vandra, för att försöka nå friheten. Jag ville ha svar
 
 

Kommentarer

  • Yolanda säger:

    Jag har läst igenom hela din historia som du har skrivit här på bloggen hittills, och jag måste bara säga att det gör ont i mig. Jag är mycket ledsen för det du har tvingats gå igenom. Du skriver på ett mycket vackert och beskrivande sätt, jag får till och med tårar i ögonen! Jag tycker du borde skriva en bok, jag skulle garanterat köpa den :) sköt om dig <3

    2012-10-07 | 07:56:14
  • Yolanda säger:

    Jag har läst igenom hela din historia som du har skrivit här på bloggen hittills, och jag måste bara säga att det gör ont i mig. Jag är mycket ledsen för det du har tvingats gå igenom. Du skriver på ett mycket vackert och beskrivande sätt, jag får till och med tårar i ögonen! Jag tycker du borde skriva en bok, jag skulle garanterat köpa den :) sköt om dig <3

    Svar: Tack så mycket! Det värmer att höra! Jag hoppas att du vill kika in och läsa visare på min blogg ibland! Uppskattar verkligen så bra läsare! Tack så mycket!
    Kram Nenzy
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-07 | 07:56:46

Kommentera inlägget här: