nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Inlägg 9

Kategori: Personligt

Att kämpa, hålla uppe modet och hålla ut. Det är det svåraste att gå igenom, vad än det är man kämpar mot.
 
Jag kände så ofta hur jag bara ville ge upp, inte orka längre, släppa ut mina monster och låta dem förgöra mig. Jag var så ofta trött. Vissa morgnar orkade jag mig inte upp ur sängen. 
 
Varje andetag var ångest, varje suck var förtvivlan, varje hjärtslag var sorg
 
Vissa gånger kändes döden som frihet
 
Men jag kämpade, jag slogs för mitt liv. 
 
Även om jag många gånger förlorade strider, var mitt mål alltid att vinna. Att nå friheten. Så nära, men ändå så långt bort. Att kunna smaka på den, känna lukten av den, att nästan kunna ta på den.
 
Så kämpa, slåss, andas, lev!

Kommentarer

  • Catja säger:

    Jag har läst genom hela din blogg nu och jag har tänkt på en sak.. du borde skriva en bok, självbiografi. Du har så bra ordval och meningar och man känner ångesten och förtvivlan och allt det hemska. Man blir verkligen berörd. Här har du iallafall en som skulle köpa boken dirket. Jag hoppas du släpper en. Du är stark tjejen! Kram

    Svar: Tack! Tack för att du har tagit dig tid till att läsa hela bloggen och skrivit en så bra kommentar! Jag hoppas själv att jag en dag ska kunna skriva en självbiografi. Hoppas att du kikar in och läser på min blogg då och då!
    Tack så mycket

    Kramar Nenzy
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-14 | 14:34:36
    Bloggadress: http://catjas.se
  • Julija säger:

    Hejsan, jag har precis läst alla inlägg du har skrivit och jag beundrar dig verkligen! Jag har själv gått igenom liknande saker (dock inte med släktingar) och jag vet hur tufft det är.

    Jag hade också köpt din bok direkt om den kom ut ska du veta!

    Svar: Tack så jätte mycket! Blir så glad av att läsa din kommentar! Hoppas att du mår bra idag och har fått den hjälp du behövde! Tack för ditt stöd!
    Jag hoppas att du gärna kikar in på min blogg då och då!

    kramar Nenzy
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-14 | 16:09:52
    Bloggadress: http://septemberungens.blogg.se

Kommentera inlägget här: