nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Inlägg 12

Kategori: Personligt

Jag kunde inte sova inatt, mitt huvud var fullt med tankar. Jag skrev flera kapitel i mitt huvud, synd att jag inte gick upp för att skriva ner allt. Men jag påbörjade att skriva lite grann av det jag hade i huvudet i dokument. För kanske framtida bokutgivning. 
 
jag sprängs av meningar och ord, fingrarna går rappt över tangenterna. Det känns skönt när det går lätt att skriva, när jag har distans till mina händelser. 
 
Det är därför det går segt att skriva om mina hisorier på bloggen just nu, det var inte så länge sen det jag senast skriver om hände. Bara två år sedan. Så förlåt mig för dålig uppdatering. Men jag formulerar hela tiden i mitt huvud vad jag ska skriva, det ska bara komma ut.
 
Jag tackar för stöd och hopp om att jag någon gång ska bli klar med en framtida bok! En stor dröm i mitt liv.

Kommentarer

  • Frida säger:

    Jag kommer köpa den boken!

    Svar: Tack Frida!
    kram
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-21 | 12:13:24

Kommentera inlägget här: