nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 39

Kategori: Personligt

Jag valde mellan K och A . Det blev en lång kamp.
 
Men jag valde A, eller min mage valde A!
*****
Då K fick veta detta blev han så rasande att han först skällde ut mig, sen gick han direkt till A för att berätta precis vad han tyckte och tänke om mig;
  • Jag var psykiskt instabil för att jag gick hos psykolog
  • Jag var billig och låg med alla jag kom över
Han sa klart och tydligt att han inte borde träffa mig för att det skulle bli för jobbigt då jag var labil och psykiskt sjuk.
 
Sen ringde han ner till Tyskland där min allra bästa tjej-kompis bodde och berättade allt för henne; hur orolig han var för mig, att A var aggressiv och lätt tappade humöret. Han berättade för henne att han var desperat och bara ville ha någon att skaffa barn med. Detta gjorde min bästa kompis så orolig att hon ringde upp till mig och varnar mig för A, då hon var rädd för att jag än en gång valt fel kille.
 
K trodde att han nu hade fixat så att vi aldrig skulle kunna falla för varandra, jag och A.
 
Men ÅH så fel han kunde ha!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: