nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 35

Kategori: Personligt

Jag började dejta, träffa kompisar och komma ut ur lägenheten. Jag sprang tävlingar, tränade och kände mig stark. 
 
Jag gick på mina samtal hos psykologen, började förstå att det jag var med om i barndomen påverkat alla mina val.
 
Detta var året jag skulle fylla 18, bli vuxen med alla dess rättigheter och skyldigheter. Detta var halvåret innan jag skulle ta studenten.
 
Jag hade alltid vetat vad jag skulle göra i livet, vad jag skulle plugga till, jobba med, flytta och leva. Men en morgon på senhösten vaknade jag upp, förvirrad och lite vilse. Jag visste inte alls vad jag ville göra längre. även om jag var så nära friheten, bli friskförklarad, slippa psykologer och ta studenten, så hade jag tappat motivationen till framtiden.
 
jag hade en tanke, ett kall; Jag ville bli soldat och åka ner till Afganistan

Kommentarer

  • M O A säger:

    Hej! Brukar ha "kollar" då och då för att se vilka som fortfarande följer mig av mina bloglovinbyten. Så följer du fortfarande mig? Jag följer i alla fall dig! Om du har tagit bort mig säg gärna till så försvinner du från min bloglovin. Kram :)

    Svar: Hej! Jag tror att du fortfarande finns på min bloglovin! Jag kollar självklart upp. Men är nästan helt säker på att du är kvar, minns inte att jag plockat bort dig.
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-11-21 | 19:34:33
    Bloggadress: http://moaahlgren.blogg.se

Kommentera inlägget här: