nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 31

Kategori: Personligt

Jag klev upp ut soffan, tog en dusch och såg ljuset komma krypande. Det var som ett stort ok lyftes från mina axlar och allt blev så mycket lättare. Jag visste inte vad som hade skett, jag kände bara att nu var det dags att sluta vara ledsen och röra på mig!
 
Jag gick till skolan, blev godkänd på min praktik även om jag bara varit där i 3 veckor. Jag var fortfarande inte lycklig, men jag var jävligt mycket starkare än för två veckor sen.
 
Jag började träna, springa och röra på mig. Jag fick ur mina mardrömmar, mina tankar och agg. Svetten blev förlösande, maten blev belöning, styrkan blev min förälskelse. 
 
Jag började älska att springa, ta på mig löparskorna och bara ge mig ut. Fri ute, instängd inombords.
 
Jag var lycklig få stunder, i löparspåret kände jag mig fri..
 
Min pojkvän blev bara sjukare och elakare, jag var inte tillräckligt stark för att bryta mig loss från hans klor. Än.
 
Då jag var med honom kände jag mig ledsen, utnyttjad och nedtrampad. Jag försökte vara stark. Han ringde, sade att han hade beställt en tågbiljett till mig för att åka ner, han hade bokat tvätt-tid. Åka 30 mil, städa hans lägenhet 2 gånger om dagen, tvätta hans kläder, laga mat och ta emot hans smällar och alltid vara redo för att böja mig framåt då han ville ha sex.
 
Jag visste att allt var förlorat och att jag inte kunde stanna länge till

Kommentarer

  • Minst säger:

    Tycker du inte att det är lite patetiskt att göra reklam för sin blogg i någon annans kommentarsfält? Utan att ens skriva någonting som är relevant till inlägget man kommenterar?

    Skämmes.

    Svar: Jo, du har så rätt! Men det är svårt att få läsare utan att försöka göra "reklam". Och ibland slänger jag bara ut en kommentar om bara min blogg för att jag inte har något direkt att skriva om inlägget. Patetiskt, helt rätt! Men att försöka få fler att läsa min historia är värt det.Sen är det ju så att det är så många som just skriver om sin blogg istället för att skriva något relevant om den andres blogg. It's the blog-world. Man är inte stor här i världen och man får försöka ta sig någonstans. Ibland genom att "rida" på andras framgång. Många gånger ser jag så många som skriver om just sina bloggar hos andra, men många gånger är det bara strunt. Jag vill bara att fler människor ska få upp ögonen.

    Du får gärna ge tips på hur man gör bra "reklam" för sin blogg och får fler läsare! Och jag ska lägga till en mening som är relevant för den andres blogginlägg i kommentarsfältet.
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-11-10 | 18:43:27
    Bloggadress: http://houseofminst.blogg.se/
  • Minst säger:

    (Dock måste jag erkänna att du skriver bra och att du säkerligen har potential för att få din pågående bok publicerad — så keep up the good work with that! Att läsa din historia skulle säkert kunna hjälpa folk som har råkat ut för samma sak.)

    Svar: Kul att du tyckte att bloggen var bra, även om jag är patetisk. Som sagt, de flesta kikar in på min blogg just pågrund av mitt skrivande på andra bloggar, (utan att skriva något relevant för deras inlägg). Även du kanske?
    Tack för en bra kommentar i alla fall.

    Kram
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-11-10 | 18:52:08
    Bloggadress: http://houseofminst.blogg.se/
  • Minst säger:

    Du är absolut inte patetisk, det var bara handlingen i sig som var lite sådär oschyst tyckte jag! Japp, jag hittade faktiskt hit via en sådan kommenterar — vilket är lite ironiskt eftersom jag planerar att stanna, haha.

    Du kan alltid registrera dig på bloggportalen/Twingly/Vaddetnukallas (http://www.bloggportalen.se/BlogPortal/view/Home) och pinga din blogg varje gång du skriver ett inlägg, så dyker det upp i deras inläggsflöde! Jag har just börjat använda det och tycker att det fungerar helt ok, några besökare verkar det allt snärja.

    Det är lite synd att blogg.se har ett så himla dåligt system för "marknadsföring"; som småbloggare är det nästan helt omöjligt att synas...

    Svar: Jag förstår precis vad du menar! Det är lugnt. Och det är jätte roligt om du vill följa min blogg!
    Jag har registrerat mig på olika bloggportaler och såntdär, men tycker bara att det har gett en hand full av besökare. Gav mycket mer att då t.ex. kommentera i andras kommentarsfält. Jag kan säga att jag alltid skriver något relevant om deras inlägg om jag är på någons blogg, förutom "Kissies", tycker det känns så onödigt på något sätt.

    Och det är jätte synd att blogg.se har dåligt system! Men mitt mål är ju inte att bli största bloggaren i världen, bara att fler ska läsa min historia, få hjälp eller bara läsa...

    Tack för förslagen och skicka gärna fler förslag på vad jag kan bättra! :)

    Kramar N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-11-10 | 19:47:06
    Bloggadress: http://houseofminst.blogg.se/
  • Minst säger:

    (Förlåt att jag spammar dig med en massa kommentarer men jag kom på en sak) Någonting som skulle kunna funka för dig (som faktiskt har en blogg med ett innehåll som är mer viktigt och intressant än hej-det-här-har-jag-gjort-idag) är ju att fråga om tidningar/andra sociala medier skulle vilja intervjua dig. På det sättet skulle ju din blogg promotas till en större målgrupp, och om du vill fortsätta vara anonym är det ju bara att be dem använda ett alias i artikeln.
    Kvällstidningar (typ Aftonbladet) brukar vara mer än villiga att skriva om ämnen som det du berättar om här!

    Lite lustigt att jag råkade ramla in på just Kissies blogg av alla då, läser aldrig den annars! Men bara för att hon är en offentlig person betyder inte det att hon förtjänar orelevanta kommentarer på sina inlägg mer än någon annan.

    Svar: Jo, jag har tänkt en del på sånt, men det är svårt som liten person att få intervjuer. Har försökt på några ställen, men egentligen inte så seriöst. Så tack för tipset! Jag har försökt på aftonbladet, men skulle ju kunna skriva om att jag kan ställa upp på intervju.Och angående Kissie. Hon har över 170000 läsare, varje dag! Och det är många som använder henne som "reklam" sida, och för att vara helt ärlig så brukade jag ofta kommentera med relevanta kommentarer, men kände att det hjälpte inte mig någonting och ingen ser mig för att jag skriver något relevant till henne. Självklart förtjänar hon bra och innehållsrika kommentarer! Dessutom har hon satt att vem som helst kan kommentera, hon kunde lika gärna ha att hon måste godkänna kommentarer först eller ha spamfilter. Det är roligt att diskutera med dig, men vill bara säga att, självklart respekterar jag "kissie" som offentlig person, men jag är inte den enda personen som skriver orelevanta kommentarer i hennes kommentarsfält. Så hoppas att du skriver till alla som skriver orelevanta kommentarer till henne att dom borde skämmas. Framför allt de som har hej-det-här-har-jag-gjort-idag-bloggar. Hade det varit någon små-bloggares kommentarfält jag hade gjort så hade jag förstått din reaktion, men inte kissies. Även om hon är en människa, så känner jag mig inte så träffad över att jag skulle vara oschysst mot henne. Jag tror helt ärligt att hon inte bryr sig...

    Det är som sagt roligt att diskutera med dig, no hard feelings hoppas jag! :)Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-11-10 | 21:18:38
    Bloggadress: http://houseofminst.blogg.se/
  • Minst säger:

    Nja alltså att jag reagerade på just din "reklamkommentar" var nog mest bara för jag scrollade neråt i hennes kommentarsfält och blev mer och mer störd för varje sådan jag såg, och så råkade din vara den som låg längst ned! Brukar egentligen aldrig ens gå in på bloggarna som kommentarerna länkar till just för att inte stödja beteendet (och för att jag tänker att folk som behöver ta till sådana metoder för att få läsare måste ha hiskeligt tråkiga bloggar), men jag fick väl något ryck nu antar jag. Vilket ju egentligen bara var bra, annars hade jag ju inte hittat hit!

    Nej jag tvivlar också på att Kissie bryr sig, att jag sade ifrån var nog snarare för min egen skull, haha. För att få utlopp för min irritation liksom.

    Absolut inga hard feelings, det är bara trevligt att kunna diskutera med någon som faktiskt svarar med riktiga argument istället för förolämpningar!

    Svar: Jag förstår precis! Jag tyckte också att det var super irriterande med människor som skriver kommentarer på hennes blogg, bara om sina egna bloggar. Men på en dag fick jag 1500 extra besökare... Så fortsatte, men hatar att göra det och nu har jag ju mina egna läsare, så har många gånger tänkt på att sluta. Eller i alla fall låtsas vara riktigt intresserad av hennes blogg. Men ja, jag är bara människa och har slut på idéer för att få fler besökare. Det är så många som blir arga för att man kommenterar på deras blogg med länk, även om man skrev något trevligt om deras blogg eller så...
    Tack för en bra diskussion och hoppas du stannar kvar som läsare! Och kom gärna med idéer och förbättringstips!!

    Kram Nenzy
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-11-10 | 22:29:47
    Bloggadress: http://houseofminst.blogg.se/

Kommentera inlägget här: