nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 46

Kategori: Historia

Vi stod i kön mot kassorna i affären då A's telefon plötsligt började ringa. Han kände inte igen numret på displayen men svarade som han brukade göra.

Jag ser hur A tittar på mig och hans förvåning spred sig över ansiktet. Han mimade med läpparna att det var K's mamma.

Jag hör hur A börjar svara på massa frågor;

- var köpte ni hunden?
- vem är uppfödaren?
- var är valpen under dagarna?

Jag hörde hennes röst genom telefonen, hon fortsatte med frågorna:

- varför köpte du en rottweiler?

A svarar på frågorna:

- vi hittade valpen och uppfödaren genom en annons på blocket, vi var hos uppfödaren två gånger innan vi köpte valpen. A drar på smilbanden och lägger till att han köpte en rottweiler för att han ville ha en mer manlig hund, Han blinkade åt mig och skrattade till.

Hon skrattade uppenbarligen inte utan fortsatte med frågor tills hon till slut la på.

Vi tittade på varandra och undrade vad som just hade hänt? Trevligt att hon brydde sig eller inte?

Senare på kvällen började smsen att överösa A's telefon. Det var hon igen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: