nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 42

Kategori: Historia

K fortsatte att försöka förstöra för mig och A. Han gick runt till alla våra gemensamma kompisar och snackade skit. Framför allt om mig. Vart vi än kom, vilken kompis den än var, så frågade de hur det gick med K. Om vi var vänner. Då han gått runt och berättat allt, hans version, blev ju jag skurken. På vägen hem grät jag i bilen, jag var så förtvivlad och sårad. Vem jag än träffade av vännerna så fick jag höra vad han sagt om mig. Vännerna sa att de inte brydde sig och att de faktiskt började tröttna på Ks snack. Men jag tog så illa upp.

Till slut fick A nog, han skulle konfrontera K. Varför han snackar skit om honom, sin bästa vän. Att han sprider rykten om att han är desperat och aggressiv. Svaret han fick var; ja men det är du ju! Du kastar ju saker i marken om du blir arg på jobbet. Det andra svarade han inte på, skyllde ifrån sig och sa att det hade inte han sagt.

A bestämde sig för att bryta all vänskap med K, och dessutom satsa på det förhållande som började växa fram mellan mig och A.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: