nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Fortsättning

Kategori:

Jag kommer att fortsätta skriva min historia, just nu har jag tagit paus ifrån skrivandet, då jag har mått sådär.

Att bekämpa sina demoner varje dag av ens liv tar energi. Bloggen har hjälp mig så mycket! Jag har kunnat prata med folk runtomkring mig om morfar utan att må piss. Men bloggen har också gjort mig känslig och psykiskt trött. Varje gång jag skriver ett inlägg har den situationen uppspelat sig framför mina ögon igen. Alla känslor kommer till liv.

Under dessa snart fyra månader med bloggen har jag tänkt på min morfar och övergreppen varje dag, minst en gång.

Just nu är jag i det stadiet i min historia som är jobbig att skriva bra inlägg, det är av yttersta vikt att jag får dem rätt.

Men jag kommer skriva igen snart, vänner!

Ni är de bästa läsarna man kan ha! Mitt bollplank som kastar tillbaka så otroligt bra kast!!

Mitt nyårslöfte är att få klart min bok :)

Gott Nytt År!

Kommentarer

  • Fanny säger:

    Nenzy, vi kommer alltid stötta dig till 110%! Bara så att du vet :D

    Svar: Tack så jätte mycket! Det behövde jag höra!
    kramar N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2013-01-04 | 20:38:23
    Bloggadress: http://kpopismylife.devote.se

Kommentera inlägget här: