nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Dagbok

Kategori: Historia

Jag har tänkt en hel del på hur många kändisar och storbloggare ser ut och hur de ska vara och vilka intressen de ska ha. Saker som gör en bloggare intressant. Jag läser fruktansvärt många bloggar och ser många gånger ett mönster;

Exempel 1; en hundaccessoar, helst en liten, liten hund.

Exempel 2; ha oändligt med pengar och stureplansliv, shopping och uteliv.

Exempel 3; operationer, botox och fillers, något som är intressant att läsa om.

Exempel 4; en kropp som väcker åsikter, super smal eller överviktig. Gärna något om bantning och träning.

Exempel 5; mode, kläder och smink.



Detta visste du inte om mig:

- jag är en tjej som jobbar som vaktmästare. Jag kan allt från rensa avlopp och laga läckande kranar till att fixa din spis! Kanske inte så charmigt, men passar mig under mitt sabbatsår!

- jag har en 40 kilos rottweiler som knähund.

- visst älskar jag träning, men min erfarenhet om bantning är inte god. Därför förespråkar jag inget annat än att vara mänskligt hälsosam.

Jag är inte tjock, inte heller spinkig.

Det enda jag har opererat är min vänstra stortå, för nageltrång, två gånger!

Jag har inte oändligt med pengar utan är en vanlig knegare som får min lön i slutet av månaden.

Detta är såklart mina åsikter

Förstår ni vad jag menar?
Vad tycker ni?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: