nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Dagbok

Kategori: Personligt

Var på julbord igår, super trevligt och blev helt lagom glad på cider och snaps!
Maten var otroligt god och blev så mätt! 
 
Men jag har lite jobb-ångest/söndagsångest, vilket jag brukar ha. Vet inte hur man kan bli bättre på att slappna av på söndagskvällar, visst har jag blivit bättre och lugnare, men skulle vilja vara helt lugnt. 
 
Skriv gärna ett tips till mig om avslappning!
 
Det är också viktigt att erkänna för sig själv att man är bra!
 
Dagens uppgift: skriv tre positiva saker om dig själv
 
 

Kommentarer

  • 40 årig kvinna säger:

    3 Positiva saker om mig:

    1. Tycker om att cykla LÅNGA sträckor. Har bara en vanlig cykel på 8 vxl. (men som sagt var långa sträckor cyklar jag bara på våren, sommaren, hösten)

    2. Har barnasinnet kvar trots att jag är vuxen.

    3. Har lätt att prata med människor


    Svar: Super bra skrivet! Det du skriver är tre mycket viktiga saker; att röra på sig, att kunna ha roligt och vara social! Mycket bra! Fortsätt så! Blir så glad av att höra så bra skrivna saker till sig själv.
    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-12-10 | 18:35:55
  • 40 årig kvinna säger:

    Skriv 3 positiva saker om dig själv också Nenzy

    Svar: 1. Jag är väldigt ambitiös 2. Jag är omtänksam
    3. Jag är riktigt bra på att laga mat!

    Tack så mycket för uppmuntran!

    Kramar N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-12-11 | 18:10:39
  • 40 årig kvinna säger:

    Nenzy dina 3 saker som du var bra på, är toppen bra tycker jag.
    Så känn dig stolt! <3







    Svar: Tack så mycket! Detsamma! Fortsätt skriva och säga positiva saker om dig själv, varje dag! Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-12-11 | 22:37:14

Kommentera inlägget här: