nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 50

Kategori: Personligt

Jag vet inte vad jag ska känna, ska jag skratta eller gråta?

Dessa frågor, så många år. Hur ska jag känna inför svar?

Det bränner inom mig, det svider inuti.

Falsksanning, vem kan jag lita på?

Jag vet inte hur jag ska reagera.

Ska jag bryta ihop, lägga mig i fosterställning? Ska jag vara stark, stå upp och stå emot?

Jag känner mig svag, jag känner mig förföljd.

Alla dessa känslor, kan någon vara till mitt försvar.

En klump i magen

Jag vet inte hur jag ska känna, ska jag skratta eller gråta.

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Jag hittade din blogg av en ren slump & började läsa den idag. Jag har verkligen fastnat.
    Jag förstår inte hur du kan vara så stark fast de saker du varit med om. Det är fascinerande att det finns människor som är som du, som orkar leva vidare fast dom blivit utnyttjade & andra saker.
    Jag ser upp till dig & kommer verkligen följa dig & din blogg.
    Förstår även inte hur människor kan vara så grymma som dom är. Usch, blir så jävla arg & ledsen!


    Svar: Tack så jätte mycket för din underbara kommentar! Det är sånna människor som du som gör att jag vill fortsätta skriva min blogg och får mig att må bättre!
    Hoppas du vill fortsätta följa mig!

    Kramar N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2013-02-02 | 16:16:29
    Bloggadress: http://nattstad.se/Mikaela.Stenmark

Kommentera inlägget här: