nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 49

Kategori:

I vår umgängeskrets dansar vi mycket. Nästan alla dansar bugg och foxtrot, även jag och A.

Vi skulle ut och dansa ihop första gången tillsammans, jag och A. Det var verkligen roligt! Vi hade mysiga foxxar och svängiga buggar!

Även K var där. En klump i magen växte när jag såg honom. Framför allt när han sätter sig vid vårt bord. Han pratade inte med oss, utan bara satt där. Jag förstod att han inte vågade annat. Men när A gick ut på dansgolvet med en annan buggkompis och jag blev ensam började K prata.

Han frågade hur jag mådde, hur livet var och annat kallprat. Jag svarade på hans frågor, frågade tillbaka. Hade ett obehag i maggropen; vad ville han?

A berättade sedan efter dansen att när jag sen var ute och dansade med en annan kille och K och A blev ensamma hade även K börjat prata med honom och sagt:

- Vi kan väl dra ett sträck över allt som varit?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: