nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 48

Kategori:

Det nya året närmade sig; 2012.

Det var dags att hitta någon fest! I fyra år hade vi vänner firat tillsammans. Men detta år hade K's snack nått alla, så vi blev inte bjudna till vår andra väns fest.

Vår vän förklarande bara genom att säga; ni får lösa det där först. Jag vill inte ha några problem.

Jag blev riktigt ledsen, jag kände att nu var det på gång; vännerna kommer bli tvingade att välja sida. Min mardröm blev sann. K hade blandat in alla våra gemensamma vänner, spridit massa rykten och försökte få oss utanför; han hade börjat lyckas. Alla fick höra hans version, ingen hörde vår.

Jag såg K's nöjda min bakom mina ögonlock. Mina tårar rann ner längs med kinderna. Jag sade till A:

- Vad ska jag göra? Ska jag be om förlåtelse bara för att få frid? Ska jag be om ursäkt för att jag blev kär? Jag gör det! Jag gör det för att få lugn och ro! Jag gör vad som helst för att slippa detta. Jag kan stå utanför hans dörr på mina bara knät och be om förlåtelse.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: