nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Dagbok

Kategori: Personligt

Jag är trött. Trött på att bekämpa mina demoner varje dag, trött på att kämpa mot mig själv och denna eviga kamp mot friheten.
 
Just mår jag, rent ut sagt, inte så bra. Har mycker ångest utan att veta varför.
 
Jag kommer på mig själv med att ha en klump i magen, utan att något speciellt har hänt. Känslan i maggropen är som att vara fruktansvärt nervös för något. Magen knyter sig. 
 
Bloggen ger mig ångest just nu, vet inte varför. Kanske känns bloggen ibland som ett öppen sår, hela mitt liv ligger ju här. Att gå in på bloggen känns ibland som att gräva i såret, det gör så förbannat ont, men jag vet att jag tar bort mycket "dött kött", vilket är bra.
 
Mina tankar har snurrat att jag kanske ska lägga ner bloggen. Skita i allt!
 
Men jag vet att jag inte är färdig än. Jag har lovat mig själv, jag lovade för så länge sen.
 
Jag kan inte svika mig själv igen

Kommentarer

  • anonym säger:

    Sluta inte skriva! Du hjälper så många och dej själv också!

    Svar: Jag ska försöka!
    Tack för en bra kommentar! Det hjälper att höra!

    kram
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2013-01-10 | 16:20:06
  • Carina säger:

    Hej!
    Jag hoppas att du snart mår bättre igen. <3

    Svar: Tack!
    Kram
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2013-01-10 | 17:08:32

Kommentera inlägget här: