nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Inlägg 8

Kategori: Personligt

Jag vill bara tacka alla er underbara läsare för att ni har gett min så otroligt starkt stöd! Jag blir tårögd av så fina kommentarer och jag blir varm i hjärtat då ni skriver att jag hjälper er genom att skriva.
 
Mitt mål är inte att få så många läsare som möjligt, även om det är kul att allt fler läser bloggen.
 
Mitt mål är att de människor i liknande situtationer ska kunna känna stöd och kunna börja erkänna för sig själva vad de har gått igenom och till slut börja prata om det.
 
Jag är så lycklig att få min lilla röst hörd och sprid gärna bloggen vidare, så allt fler får upp ögonen och börjar lyssna!
 
****
 
Min önskan är, då min historia är framme till den jag är idag, att jag kommer komma ut med vem jag är och hur jag mår. Jag har inte gått ut med det än, för respekt för mina släktingar, men en dag kommer jag att ta stora klivet ut!
 
Jag hoppas att just DU vill följa med mig på min resa mot det liv jag har idag!
 
Kramar Nenzy

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    Jag har läst alla dina inlägg och jag tycker du verkar otroligt stark! Det du skriver berör verkligen, jag har själv aldrig varit med om något liknande men jag tycker det är hemskt vad folk kan göra mot barn och det är verkligen fint att du delar med dig av din historia!

    Svar: Tack så mycket! Jag hoppas att min historia kommer att bidra med något och att allt fler människor ska veta. Vi står starka tillsammans!
    Kramar N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-12 | 18:07:18
    Bloggadress: http://jennifermikkonen.blogg.se
  • Noor säger:

    Hoppas allt ordnar sig :)

    2012-10-12 | 19:19:35
    Bloggadress: http://muslimtjej.blogg.se
  • Daniel säger:

    Tack för att du skriver och delar med dig av dina tankar.

    Svar: Tack för att du läser!
    Kram
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-13 | 07:16:44
    Bloggadress: http://allshadesofblack.wordpress.com

Kommentera inlägget här: