nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Urdrag

Kategori: Personligt

Här kommer ett till urdrag ur den såkallde "boken":
 

Plötsligt började hans händer vandra ner mot min mage, ett obehag började vakna till liv i mig. Han fortsatte neråt, innanför mina kläder. Jag blev som fastfrusen, visste inte vad jag skulle göra. Han frågade med släpig röst om han fick känna, om det var skönt. Jag var paralyserad, kunde bara nicka. Jag litade på honom, på vuxna. Ville inte göra honom ledsen eller arg. Han fortsatte ta på mig, med sina stora, grova händer. Innanför mina trosor, innanför min själ. Han frågade så många gånger om det var skönt. Jag kunde inte säga nej.

Kommentarer

  • Ida säger:

    ... Styrkekramar till dig <3

    Svar: Tack! Kramar till dig!
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-11-10 | 00:05:44
  • manuella säger:

    ååå det rös i hela kroppen.. så stark du är. skriv en bok, fyfan vad jag kommer att köpa den!

    Svar: Tack! Det värmer att höra!
    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-11-10 | 00:42:53
    Bloggadress: http://nattstad.se/manuellas

Kommentera inlägget här: