nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 37

Kategori: Historia

Jag fick ett helvete att försöka slingra mig ur olika killars känslor åt alla håll. Det kan ju låta som en dröm att blir jagad av massor av killar, men många gånger tyckte jag att det var så jobbigt att jag gärna hade velat vara tillbaka på medeltiden. Då männen gjorde upp om sin kvinna, slogs till siste man stod ensam kvar. Så jag slapp välja!

Eller så kunde de ju stått på kö med varsin diamant ring. Den som hade störst diamant, han skulle jag välja!

Nej! Det var inte så enkelt, att först förklara för sin bästa kompis att man älskar honom innerligt, men att det inte var mer än just vänskap. Att försöka förklara för K att jag inte ville välja mellan hans vänskap och A efter bara en dejt. Plus att jag snällt skulle försöka avvisa de andra killarna.

Jag visste egentligen vem jag redan ville ha, men det jag inte visste var att tiden som skulle komma, skulle vara en blandning mellan otrolig lycka och en människa som ville mig så illa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: