nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 33

Kategori: Personligt

Jag och grannen började träffas nästan varje dag. Det var så skönt att slippa vara ensam och ha någon att prata med. Efter jobbet kunde vi sticka ut på sjön och fiska, bara ta det lugnt och snacka. Eller titta på film, spela tv-spel och äta mat tillsammans. 
 
Jag visste att han var intresserad, då han ofta satt nära, gav mig små kramar och tittade på mig med nyfikna ögon. Jag kunde erkänna för mig själv att jag själv var intresserad, men kände ändå att jag ville vara ärlig mot min pojkvän. Ändå sa jag ingenting om honom.
 
Min pojkvän hade dock, för länge sedan sagt att jag får ligga med vem jag vill. Bara jag inte fick känslor för någon annan. Min kille tyckte att ett öppet förhållande var helt okej, vilket jag inte tyckte alls. Så många gånger vi bråkade just över att jag inte tyckte att det var okej och respektlöst. Men min kille stod fast. 
 
*****
Grannen och jag började sova ihop, inget annat än att sova. Det var så skönt att ha en varm kropp jämte sig när man vaknade på morgonen.
 
Jag berättade till slut för grannen att jag hade pojkvän, han trodde inte på mig, men jag berättade att vi varit tillsammans i ett halv år, jag berättade om hans sjukdom och vårat förhållande. Grannen frågade vad han tyckte om att jag sov tillsammans med honom. Jag sade att han inte bryr sig.
  
 
*****
Jag och min kille brukade ofta bråka den senaste tiden. 
 
Jag ringde min kille en kväll, vi började prata som vanligt men det slutade i bråk. Min kille skyllde på att han försökte sluta röka, att jag skulle vara snäll. Men jag pallade inte ta mer skit, sade ifrån då han lade bryska kommentarer. Det slutade med att han sa att han behövde ta en paus från mig för att han inte skulle börja hata mig. Jag slängde telefonen i väggen och gick in till min granne.
 
Jag föll rakt in i min grannes armar, gråtandes och hulkandes. Han höll om mig och tröstade mig. Jag mumlade i hans bröst att jag behövde sprit, jag ville bli full, döva min känslor.
 
Den natten blev vi riktigt fulla, grannen lyfte upp mig i sina armar, tog mig till sängen, vi klädde av oss nakna och första gången på 6 månader kände jag mig fri.

Kommentarer

  • Jennifer säger:

    FRÅGESTUND hos: http://mypicturesofjs.blogg.se

    2012-11-14 | 17:15:45
    Bloggadress: http://mypicturesofjs.blogg.se
  • Jennifer säger:

    DAGENSBLOGG-TÄVLING hos: http://mypicturesofjs.blogg.se

    2012-11-14 | 18:01:02
    Bloggadress: http://mypicturesofjs.blogg.se
  • m. säger:

    Din historia är så livfull, spännande och vacker. Iallafall när du skriver om stunder du var lycklig.

    Svar: Tack! Jo, jag har haft många fina stunder även om det var mycket tunga perioder i livet. Jag önskar att fler i samma situation som jag förstår att man kan få hjälp och bli lycklig.
    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-11-16 | 16:24:46
    Bloggadress: http://www.utankontroll.blogg.se

Kommentera inlägget här: