nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Inlägg 14

Kategori: Personligt

Löven på alla träd faller. Det är kallt och rått i luften.

Jag gillar inte hösten, jag kan faktiskt inte tycka att den är härlig. Jag känner bara stress, och jag känner mig alltid lite nere. Jag försöker glädja mig. Men vet att den kalla vintern kommer snart. Jag är en sommar-flicka, jag fryser lätt och älskar solen.

Har varit stressad i två veckor och försöker landa lite grann. Men det är svårt i mörkret.

Är lite rädd att jag ska falla i samma mönster som jag gjort så många gånger innan och bli deprimerad. Även om jag inte alls är det!

Jag är rädd för att mina monster ska vakna inom mig, att kroppsfixering och ångest ska ta över mitt liv igen.

Men jag vet att jag är stark, tycker inte synd om mig själv. Men ibland blir jag stressad och nervös av mitt förflutna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: