nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Dagbok

Kategori: Historia

Min dag har varit som den brukar, dock skottat snö på jobbet och frusit i minusgraderna! Men har varit insvept i både underställ och allt där till plus att jag har jobbat mig varm.

Något som jag aldrig gjort förut är att jag har köpt ett skidställ, alltså jacka och byxor. Då jag är en unge som aldrig åkt skidor har jag inte haft behov. Blev ett ställ för över 3000 kronor! Har ALDRIG köpt något så dyrt i klädesväg om jag ska vara ärlig.

Tog på mig hela stället, tog med min hund, selade honom och åkte pulka efter! Ja, fort gick det kan jag lova! Och barnasinnet kom fram!

Så dagens uppgift blir att locka fram barnasinnet; åk pulka, pyssla, ta i alla fall en vinterpromenad på pälsad i termobyxor!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: