nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Inlägg 7

Kategori: Personligt

Det känns lite som att vissa inlägg blir lite luddiga och inte lika bra beskrivna. Det gör mig lite ledsen då jag verkligen vill skriva bra och få er att förstå.
 
Men jag tror att det är svårt för mig att beskriva och försklara vissa kapitel i mitt liv, då jag inte var närvarande och tiden flög fram. Jag minns ofta inte allt, då jag många gånger försökte att bara stänga av, att inte känna någonting.
 
Många gånger var jag inte mig själv, jag var utanför min kropp, såg mig själv utifrån. Därför blir det många gånger lite luddigt och jag förstår om det känns osammanhängande och konstigt,
 
Allt kommer att flyta samman, bli mer förståerligt. Så hoppas ni, underbara läsare, hänger med!

Kommentarer

  • my säger:

    Jag har själv blivit utnyttjad/lurad
    Styrke-kramar <3

    Svar: Styrke-kramar till dig! Vi står tillsammans! <3
    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-06 | 21:09:49
  • Daniel säger:

    Jag förstår vad du menar alltför väl. Vissa minnen är bara förvirrat kaos utan detaljer, annat är fortfarande plågsamt tydligt och levande. Skulle lika gärna ha kunnat varit igår. Oroa dig inte, jag hänger med!

    // D

    Svar: Skönt att höra, hela denna vecka har varit virrig, har hänt mycket i min nutid så att säga. Men lugnande att höra dina ord! Tack så mycket!
    Kramar Nenzy
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-06 | 21:40:53
    Bloggadress: http://allshadesofblack.wordpress.com/

Kommentera inlägget här: