nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Inlägg 17

Kategori: Personligt

Jag tror att många av er svarar JA om jag frågar;
 
Har du någon gång haft problem med din självkänsla eller känt dig omotiverad?
 
 
Jag har ett litet projekt på gång! 
 
Jag tänker börja introducera er för mitt liv jag har idag genom att börja skriva små inlägg som heter
"Dagbok"
 
I dessa inlägg kommer jag att skriva hur jag mår, om det har hänt något speciellt och även ibland helt vanliga, vardagliga händelser. Men jag tänker satsa på just måendet och motivationen.
 
Jag har många gånger haft både självkänsla och motivationen på botten och tänker ge tips på hur jag tog mig upp!
 
 Till exempel genom att följa sitt mående från dag till dag.
Försöka förstå varför man mår just som man gör!
 
Detta blir också en nyhet för er, då jag vet att många undrar hur det har gått för mig. Så jag tänkte med att börja skriva hur jag mår lite då och då!
 
 
Illustration av en person som försöker ifrågasätta sina negativa tankar

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: