nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 46 fortsättning

Kategori:

Senare på kvällen började smsen att överösa A's telefon. Det var hon igen...

K's mamma

Hon skrev sms där det stod saker som att vi var dåliga hundägare, att vår hund led under dagarna och att vi uppenbart inte visste vad som var bra för vår valp.

Hon anklagade vår uppfödare för att bara vara ute efter våra pengar, att han inte skulle vara seriös och inte ville valpen sitt bästa.

Hon malde på om att kalla mig för "skolflickan" och började låta hotfull.

Hon sade att vi var tvungna att skaffa hunddagis då vår hund led av att vara med i A's jobb.

Jag fick till slut nog efter att ha skrivit snälla svar tillbaka, tog A's telefon och bad henne att låta oss vara.

Efter dessa sms hade vi båda en klump i magen, vi visste att detta var inte slutet.

En månad senare kom samtalet. Från länsstyrelsen. De hade fått in en anonym anmälan om att vi hade vår hund på arbetsplats. Vi blev tillsagda att vi var tvungna att skaffa hunddagis.

Damen från Länsstyrelsen började rabbla upp information om att hon visste vart vi bodde, vart vi jobbade, pratade om A's chefs hund som också var med på arbetsplatsen och hon visste även att vi bodde i min lägenhet på veckorna och i A's lägenhet på helgerna.

Efter samtalet satt vi helt tysta i soffan.

Jag kände mig hotad, jag visste att det var K som berättat allt för sin mamma, då denna kvinna aldrig träffat mig eller hunden. Jag kände med kränkt och rent ut sagt rädd. Vad skulle K och hans mamma göra mer? Jag visste att det var mig de var ute efter. För att jag valde A istället för K.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: