nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Inlägg 4

Kategori: Personligt

Jag sitter och små skrattar lite för mig själv, allt jag har skrivit låter verkligen som en bra bok, med påhittad story. Men det gör mig också, med bitter-ljuv insikt, lite omtumlad att veta att allt är min historia, mitt liv, allt är sant skrivet.  Jag upplever allt jag varit med om igen, då fingrarna går snabbt över tangentbordet.
 
Många kommenterar att jag borde bli författare, visst är det är stor dröm jag har. Att till slut hålla mitt livs historia i inbundet, äkta papper i min hand. Men läser man verkligen böcker nu förtiden?
 
Jag undrar; Skulle ni köpa min bok om den kom ut?

Kommentarer

  • Erika säger:

    Jag skulle absolut läsa den boken! Mer än gärna.

    Svar: Tack!!
    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-09-30 | 20:06:29
    Bloggadress: http://enfotodagbok.blogg.se
  • Elisabeth säger:

    Jag älskar dig blogg ! Du är så otroligt stark . Jag tkr du ska ge ut en bok tror många skulle köpa den faktiskt !

    Svar: Tack så mycket! Vi får se vad framtiden har att utvisa, någon gång skulle jag som sagt, vilja ge ut en bok!
    Kram
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-09-30 | 21:02:33
    Bloggadress: http://nattstad.se/elisabethhedlund9
  • Anonym säger:

    Jag skulle verkligen köpa den! Jag älskar fin blogg! Fin historia är så hemsk och det är otroligt att du är så stark! Du är en inspiration för mig!

    Svar: Tack så mycket! Jag trodde aldrig att jag skulle vara en inspiration och att jag skulle få så bra läsare!
    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-09-30 | 23:04:39
  • Daniel säger:

    Skulle köpa din bok, definitivt. Tror det skulle vara ganska obehagligt och svårt att läsa din berättelse i bokform, men det är förstås ingenting jämfört med hur det måste ha varit att skriva den.

    //D

    Svar: Det tror jag med. både att läsa och skriva boken.
    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-01 | 14:35:34
    Bloggadress: http://allshadesofblack.wordpress.com/
  • Jennifer säger:

    Klart jag skulle, du skriver ju så sjukt bra! :D

    Svar: Tack så mycket!
    Kram Nenzy
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-01 | 16:38:27
  • josefine säger:

    Jag skulle absolut köpa den boken. Kanske dumt att säga att jag "älskar" böcker som är verklighetsbaserade, för det ligger ju alltid en person med ett jobbigt förflutet bakom. :/ Men iallafall jag tycker en bok är en bra ide. Du kan säkert hjälpa andra med det. Stå på dig! kram

    Svar: Tack så mycket! Jag håller med dig, en verklighetsbaserad bok är mycket bättre då man kan relatera sig själv till personen oftare och upplever mer känslor, om du förstår.
    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-02 | 18:28:58
    Bloggadress: http://www.matkoma.papper.fi
  • Louise säger:

    Du är så stark. Kan allt detta verkligen hända en ända människa? Hoppas att du har det fint i dagsläget. Och ja, absolut skulle jag köpa din bok.

    Kram

    Svar: Tack så mycket! Jag undrar själv ibland hur allt kunnat hända mig, men det är väl så ibland. Alla har vi våra bagage med olika vikt, men alla är vi lika värda. Följ gärna min blogg och kika in ibland, följ min resa mot det liv jag har idag!
    Tack!

    Kram N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-07 | 14:22:58
    Bloggadress: http://loouise.blogg.se
  • Juliah säger:

    Jag skulle inte köpa den. Ingenting hänger ihop och du verkar hoppa mellan olika händelser.
    Förlåt, men du skriver väldigt förvirrande.

    Bli inte sur och säga att det är onödigt att kommentera ifall jag inte har något snällt att säga. Du frågade.

    Svar: Det var bra att du svarade ärligt! Alla kan inte tycka att det är bra. Jag blir inte sur. Men ja, jag hoppar mellan olika händelser, det hände olika händelser hela tiden i mitt liv. Ingenting hängde ihop då, inte ens jag hängde med ibland. Därför blir det ibland förvirrande och hänger inte ihop. Så jag förstår.
    Tack för svar
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-12 | 22:34:38
  • Jessica säger:

    Böckernas tid är inte förbi än!
    Du är stark och modig som orkar berätta hela din historia. Förstår hur mycket kraft det måste ta att gå igenom allt en gång till! Är också imponerad över att du kommer ihåg så mycket, så detaljerat. Sen jag började ta tag i mitt bagage har jag insett hur mycket jag har förträngt fullständigt...
    Hoppas vi ses snart! Kramar <3

    Svar: Tack! Jo, vi alla har bagage av olika vikt. Vissa oumbärligt tunga. Men man får alltid tänka att det kommer lösa sig.
    Vi ses nog snart! Kram! <4
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-23 | 18:20:40
    Bloggadress: http://blomqvistjess.blogg.se
  • Sofi säger:

    Jag skulle klart köpa boken! Och läsa den 100 ggr om!

    Svar: Tack så jätte mycket! Så snäll du är!
    Kramar N
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2013-01-31 | 19:33:06
  • Hannah säger:

    JA!

    2013-04-20 | 23:23:47

Kommentera inlägget här: