nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Inlägg 3

Kategori: Personligt

Jag har så svårt att formulera mig, jag har så svårt att hitta ord till nästa fas i livet, till nästa inlägg. Det hände så otroligt mycket i mitt liv då. Allt för mycket, har tagit två dagar för att samla mig, då det var mycket jobbigare att skirva bloggen än vad jag trodde. Men jag kommer att få styrka till att samla rätt ord igen, så att det finns nytt att läsa.
 
Orka med mig! Jag är bara lite snurrig.

Kommentarer

  • Ida säger:

    Hej,
    vad stark du är. Även om man försöker förstå kan ingen i världen verkligen, verkligen förstå vad du har varit med om. Det finns många där ute med liknande erfarenheter, bland annat jag, men ingen är den andra lik. Alla är "unika" om man får använda ett så fint ord i ett så fult sammanhang. Låt det ta den tid det tar. Bearbeta det när du orkar. Ibland har man kraft, ibland inte. En stor kram till dig, jag önskar dig lycka i framtiden. Det är du värd <3

    Svar: Tack så mycket! Detsamma till dig, det är skönt, men sorgligt, att det finns andra i liknande situationer. Tack för ditt stöd! Kram Nenzy
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-09-26 | 22:33:48

Kommentera inlägget här: