nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Inlägg 2

Kategori: Personligt

Ibland önskar jag att allt bara vore påhittat, ibland tänker jag att jag överdriver, jag kan faktiskt inte varit med om så mycket!
 
Men jag vaknar upp i den bittra sanningen om att det faktiskt är så, detta är min historia, mitt bagage, det jag har varit med om. Men jag försöker att säga till mig själv, att om jag inte hade varit igenom allt, så hade jag inte varit den människa jag är idag.

Det du inte dör av, gör dig starkare. Även om jag många gånger önskade just döden, då jag inte orkade mer

Kommentarer

  • Emma säger:

    Hej! Kan inte spara din header. Kan du skicka den till mig istället? :)

    Svar: Ja det kan jag nog göra :)
    Läs bloggen nedifrån och upp

    2012-09-23 | 21:42:26
    Bloggadress: http://adropofreality.blogg.se
  • Mirjam säger:

    Man blir ju tårögd när man läser det här.. Fan att man inte kan få saker ogjorda i den här världen. Var stark!

    Svar: Tack, ibland önskar jag detsamma, men jag brukar tänka att om det inte hade hänt hade jag inte varit den jag är idag... Tack så mycket! Kram Nenzy!
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-09-24 | 18:27:12
    Bloggadress: http://mirjamderko.blogg.se
  • Carro säger:

    Jag tycker det är otroligt starkt av dig att dela med dig av det som hänt dig. You go girl!

    Svar: Tack Så mycket! Uppskattar verkligen så bra kommentarer!
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-09-24 | 22:01:23

Kommentera inlägget här: