nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 27

Kategori: Personligt

Klockan åtta på kvällen var vi inne på psykakuten. Mamma, pappa och jag.
 
Jag var ett skal. Struntade fullkomligt i allt.
 
De kala salarna, de vita väggarna, de bleka människorna, allvarligheten.
 
Vi fick gå igenom en kontroll, ta av oss ytterkläder, lägga ifrån oss väskor, låsa in värdesaker och bli avplockade på saker jag kunde skada mig med.
 
Mina tankar flög;
 
 - Det är inte sakerna som skadar mig, det är jag som skadar mig, det är jag som äter upp mig innifrån, det är jag som förgör mig själv. JAG, inte ting. Hur ska nu kunna hjälpa mig mot mig själv, att få mig att lita på mig själv, att få mig trygg med mig själv?

Kommentarer

  • KassandraPalma säger:

    Ge inte upp, allt kommer bli bättre! Du är inte ensam om , du är stark!

    2012-10-31 | 03:16:54
    Bloggadress: http://kasssandra.blogg.se
  • Carina säger:

    Hej!
    Du har inte skrivit något på länge nu.
    Hoppas att du mår bra.
    Tänker på dig <3

    Svar: Hej! Ja, jag har varit borta ett tag. Tagit en liten paus. men jag mår toppen! Tack så jätte mycket för omtanken!
    Kramar
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-11-04 | 18:27:22

Kommentera inlägget här: