nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 15

Kategori: Personligt

Det var en lycklig tid, då vi var förlovade, allt flöt på.
 
Men hans föräldrar kunde inte släppa att vi fhade förlovat oss. Jag såg avskyn i hans mammas ögon lysa mot mig var gång jag steg in i rummet, hon tilltalade mig inte vid namn och pratade knappt med mig.
 
Hans föräldrar började kräva att han skulle vara hemma efter skolan, han fick inte sova hos mig, även om jag bodde en minut från skolan, jag fick inte sova hos honom, vi fick bara prata i telefon mellan vissa tider och vi fick knappt träffas under helger, vi fick inte heller ha sex hemma hos dem. Jag kände mig kvävd, bad min kille att säga ifrån, men då han gjorde det så skrattade de bara och sa att jag var välkommen. Han började till slut ta deras parti.
 
Jag klarade inte av att vara hemma hos honom, ett år gick, men inte längre. 
 
Vi började glida ifrån varandra, tog en paus, blev ihop igen och så fortsatte det, ända till han ringde mig en kväll och dumpade mig, bröt hela förlovningen över telefon. Förklarade att han var för feg för att se mig i ögonen.
 
*****
Jag minns att jag satt i sängen i min lägenhet, med telefonen mot örat, min allra bästa tjejkompis frågade vad som hade hänt, jag berättade att han hade dumpat mig över telefon.
 
 - Varje kille jag älskar, lämnar mig...
 
Jag bröt ihop, jag minns att jag stängde av min kropp, alla mina känslor, slutade prata. Jag hörde min kompis ängsliga röst på andra sidan telefonen, men jag kunde inte svara, jag ville inte svara, jag orkade inte svara. Jag hörde hur hon skrek att hon tänker ringa 112, att hon tänkte skicka en amulans, lägga in mig på psyk, var rädd för att jag ska skada mig själv.
 
 
Jag var rädd för mig själv

Kommentarer


Kommentera inlägget här: