nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Inlägg 11

Kategori: Personligt

Jag blir alltid lite nedstämd på hösten, när mörkret kommer och man känner sig extra trött. Dessutom är jag en människa som är så morgontrött så att det ibland är förödande.

Jag har tyvärr inte hunnit skriva så mycket inlägg då det har hänt massor i mitt liv denna vecka.

Har haft mycket ångest över att ha känslan av att vara depp, då jag är rädd för att jag ska bli riktigt deprimerad som jag varit så många gånger innan. Jag vet att jag inte hade det alls lika jobbigt förra hösten än för några år sen, så jag vet att det egentligen inte är något farligt.

Jag tror många känner sig lite depp på höstkanten. Det är inte lätt att stämma om sig och att försöka glömma sommaren.

Kommentarer

  • william säger:

    Men hösten är sååå mysig:D det är på vintern då allt blir lite mörkare;D

    Svar: Det är sant, men jag har så svårt att tycka att det är mysigt. Blit mest nere för att det börjar bli så mörkt. Skönt att du tycker om hösten!
    kramar
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-20 | 09:43:29
    Bloggadress: http://canonguy.blogg.se
  • Ella säger:

    Jag har din blogg som bokmärke, och klickar in på den varje dag! Shit vilka berättelser du har från ditt liv..tack för att du delar med dig! Vart kommer du ifrån om man får fråga? <3

    Svar: Vad trevligt, synd att jag har varit lite dålig på att uppdatera inlägg de senaste dagarna! Har varit mycket runt omkring mig. Tack för att du läser! Jag kommer från Östergötland från början, men bor inte där nu. Fortsätt gärna att läsa min blogg, då jag kommer att säga vem jag är.
    Kram
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-10-20 | 16:02:36
    Bloggadress: http://nattstad.se/manuellas

Kommentera inlägget här: