nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Min historia part 43

Kategori: Historia

Förhållandet med A var som en dröm. En kille som efter första dejten verkligen menade och visade att han var intresserad. 10 år äldre än mig, seriös och världens snällaste. Dessutom otroligt vältränad och snygg, vilket var ett resultat av att ha legat uppe i cykel-eliten sen han var 15. Han hade lagt av med elit-träningen när han var 22, men åh! Vilken kropp!

Jag hade aldrig varit så nervös som då vi skulle gå på vår första dejt. Det blev dock hemma i mitt vardagsrum, då vi började prata utan hejd, så det blev ingen fika ute, utan hämtpizza då vi blev hungriga. Jag vet inte vad som hände, men inte för att låta för klyschig; Det klickade! Även om vi varit vänner i över 3 år, så var det som om man såg elektriciteten mellan oss. Vilken hade varat ungefär i två månader innan dejten, kanske till och med 6 månader!

Vi satt och pratade från klockan 6 på kvällen till 23.. Och när han skulle gå, blev det ett varmt famntag som kändes att ingen ville att han skulle åka. Kramen var varm och varade länge!

Efter han hade gått, stod jag i hallen, med hjärtat i halsen, fjärilar i magen och ett stort leende över hela ansiktet. Tryggheten smög sig över mig, och en frid jag inte känt på 8 år slog sig rot.

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Va kul! Jag har följt din blogg nästan från början, och jag måste säga att jag är uppriktigt glad för din skull! :D

    Svar: Tack så mycket! Vad kul att du har varit med mig sen början!
    Kramar!
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-12-01 | 16:58:13

Kommentera inlägget här: