nenzys.blogg.se

Att bli sexuellt utnyttjad. Här är min historia. Min kamp för mitt liv

Dagbok

Kategori: Personligt

Jag kommer att gräva ner mig i skrivandet av min bok, så bli inte förskräckta! 
 
Det är tack vare er kära läsare som har skrivit så uppmuntrande om mitt skrivande att jag har beslutat mig att skriva klart min bok och skicka in den till olika förlag. Så tack för allt stöd! Fortsätt vara så underbara som ni är och fortsätt att uppmuntra!
 
Jag kommer att fortsätta att skriva min historia här!
 
Snart kommer det fler urdrag ur boken. Så häng kvar!
 
Kramar Nenzy
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Har du tagit bort ett inlägg? Inlägget efter svaren från din frågestund. Bara undrar? Ha en bra dag kram

    Svar: Jag har tagit bort ett inlägg, men det var min historia part 47, håller på att skriva om det! Blev inte nöjd med det. Svar på tal finns fortfarande kvar som jag ser! Hoppas du ser det! Annars får du höra av dig! Kram
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-12-10 | 11:14:16
  • Anonym säger:

    Ah, okej då vet jag. Kram

    2012-12-10 | 14:33:08
  • Josephine säger:

    Åh va roligt att du eventuellt kommer ge ut en bok! Så himla roligt, glad för din skull! :)

    Svar: Tack så mycket! Hoppas du följer med i resan! Tack för uppmuntran, behöver den!
    Kram N!
    Nenzy - mitt liv som sexuellt utnyttjad

    2012-12-10 | 17:02:04

Kommentera inlägget här: